Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, umarım kısa sürede düzeltirsiniz durumu.

Maalesef bu ipotekli kredilerde böyle. Bu vakalardan son zamanlarda okadar çok duymaya başladık ki;artık bankalar emlakçı olmuş.
ProjeAgaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiyem uyumlu değil sorunlu müşteri olun, tersleyin ve "yarın şubeye geleceğim" tehditleri siz savurun. banka sonuçta bu parayı almak zorunda, tekrar yapılandırma faiz oranında yükselme varsa mantıklı değil, 5000 tl ödeyebiliyorsanız taksiti de her halükarda ödersiniz. gidip biraz arıza çıkarın, günün kazananı olacağınızdan emin olabilirsiniz. bir avukat arkadaşınız varsa o da mutlaka yardımcı olacaktır
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Bugün 5000 tl'yi de tedarik edemedim, takip birimini aradım başka bir yetkili çıktı. Beklediğim para gelmedi pazartesi 15.000 tl olarak ödeme yapacağım dedim. Bayan teklifimi kabul etmedi, sizin dosyayla ilgilenen yetkili sizi arasın dedi. 5 dk sonra buyrun bizi aramışsınız diye aradılar. Bugün ödemeyi yetiştiremedim pazartesi 15.000 ödeyeceğim dedim. ( Tavsiyeler üzerine direk ertelemek zorundasınız havasında konuştum ). Bugün izne çıkıyorum normalde yapmamam gerekiyor son kez gün veriyorum dedi. 03.09 ve 10.09 tarihlerine 2 ödeme günü verdi. Bu haftayı da atlattık çok şükür