• 29-08-2018, 12:11:53
    #1
    120 ay vadeli ipotekli kredinin 80.taksitinde banka ödemeleri geciktirdiğimiz için krediyi kapatıp kalan kısmı toplu olarak istedi. Önce 10 gün süre verdiler, daha sonra bir miktar ödeme yapınca 15 gün daha süre tanıdılar. Süre 31 Ağustosta doluyor ve kesinlikle uzatamayız dosyanızı devrederiz dairenizi ucuza sattırırız diye tehdit ediyorlar. Avukata devrolunca hemen satış işlemi mi oluyor?
    Süreç hakkında bilgi sahibi olan var mı?
    Teşekkürler.
  • 29-08-2018, 12:19:51
    #2
    Hocam ipotekli krediler karşısında malesef çok fazla seçeneğiniz yok. Tüketici kredisi olsaydı, bu şekilde tavır takınamazdırlar.
    Sözleşmenizi madde madde inceleyin. Bir avukattan destek alın. Karınca gibi yazılan sözleşmede mutlaka kendi lehlerine bir kaç madde sıkıştırmışlardır.
    Detaylı inceleme yapmadan, banka avukatı ile takışmayın lütfen.
  • 29-08-2018, 12:31:38
    #3
    Elinizden alirlar ve dedikleri gibi ucuza satarlar ama sizi o daireden cikartamazlar. Yani onlarin da isine gelmez bu durum. 80 ay odeyen adami da bir kalemde silmek o bankadaki personelin malligidir.
  • 29-08-2018, 12:51:47
    #4
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizden alirlar ve dedikleri gibi ucuza satarlar ama sizi o daireden cikartamazlar. Yani onlarin da isine gelmez bu durum. 80 ay odeyen adami da bir kalemde silmek o bankadaki personelin malligidir.
    46.500 TL kalmıştı, 21.500 ödedim kalan 25.000'i cumaya kadar öde diyorlar. 5000 tl cuma öderim dediğim halde yok olmaz, daha ne süre verecez vs sinir katsayımı yükselttiler.
  • 29-08-2018, 12:52:48
    #5
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120 ay vadeli ipotekli kredinin 80.taksitinde banka ödemeleri geciktirdiğimiz için krediyi kapatıp kalan kısmı toplu olarak istedi. Önce 10 gün süre verdiler, daha sonra bir miktar ödeme yapınca 15 gün daha süre tanıdılar. Süre 31 Ağustosta doluyor ve kesinlikle uzatamayız dosyanızı devrederiz dairenizi ucuza sattırırız diye tehdit ediyorlar. Avukata devrolunca hemen satış işlemi mi oluyor?
    Süreç hakkında bilgi sahibi olan var mı?
    Teşekkürler.
    daha önceden ödemediginiz bir taksit varmı atladıgınız? 1 ödeme gecikti diye bu sekilde işlem yapmaları çok saçma.
  • 29-08-2018, 12:55:02
    #6
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önceden ödemediginiz bir taksit varmı atladıgınız? 1 ödeme gecikti diye bu sekilde işlem yapmaları çok saçma.
    Son 7-8 aydır 3 veya 4 gecikme şeklinde gidiyordu. Noterden ihtarname geldiğinde 1 veya 2 taksit ödeyip durumu kurtarıyorduk. Bu sefer ödeme saatini yetiştiremedik ertesi gün mesaj geldi takipe düştünüz diye.
  • 29-08-2018, 13:02:10
    #7
    herhangi bir kredi de 2 taksit ödenmeyince banka kalan miktarın hepsini talep edebiliyor. yapılandırma talep edin veya imkan varsa tamamını kapatın. Not: 4 taksit gecikmesinde her türlü takip başlatılır, en kötü 1 taksit kalacak şekilde ödeme yapmaya çalışın.
  • 29-08-2018, 13:06:18
    #8
    Hocam sen 5000 lirayı öde git müdür ile görüş hallederler.
  • 29-08-2018, 13:14:58
    #9
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herhangi bir kredi de 2 taksit ödenmeyince banka kalan miktarın hepsini talep edebiliyor. yapılandırma talep edin veya imkan varsa tamamını kapatın. Not: 4 taksit gecikmesinde her türlü takip başlatılır, en kötü 1 taksit kalacak şekilde ödeme yapmaya çalışın.
    Yapılandırma yapmıyorlar, ipotekli olduğu için ellerinde koz var.

    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen 5000 lirayı öde git müdür ile görüş hallederler.
    5000'i ödeyip şansımı deniyecem. Ezgi hanım'la görüştüm müdüre bağlamadı izinde dedi, muhtemelen yalan söylüyor.