120 ay vadeli ipotekli kredinin 80.taksitinde banka ödemeleri geciktirdiğimiz için krediyi kapatıp kalan kısmı toplu olarak istedi. Önce 10 gün süre verdiler, daha sonra bir miktar ödeme yapınca 15 gün daha süre tanıdılar. Süre 31 Ağustosta doluyor ve kesinlikle uzatamayız dosyanızı devrederiz dairenizi ucuza sattırırız diye tehdit ediyorlar. Avukata devrolunca hemen satış işlemi mi oluyor?
Süreç hakkında bilgi sahibi olan var mı?
Teşekkürler.
Teb Yasal Takip süreci
27
●1.744
- 29-08-2018, 12:19:51Hocam ipotekli krediler karşısında malesef çok fazla seçeneğiniz yok. Tüketici kredisi olsaydı, bu şekilde tavır takınamazdırlar.
Sözleşmenizi madde madde inceleyin. Bir avukattan destek alın. Karınca gibi yazılan sözleşmede mutlaka kendi lehlerine bir kaç madde sıkıştırmışlardır.
Detaylı inceleme yapmadan, banka avukatı ile takışmayın lütfen. - 29-08-2018, 12:51:4746.500 TL kalmıştı, 21.500 ödedim kalan 25.000'i cumaya kadar öde diyorlar. 5000 tl cuma öderim dediğim halde yok olmaz, daha ne süre verecez vs sinir katsayımı yükselttiler.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2018, 12:52:48daha önceden ödemediginiz bir taksit varmı atladıgınız? 1 ödeme gecikti diye bu sekilde işlem yapmaları çok saçma.Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2018, 12:55:02Son 7-8 aydır 3 veya 4 gecikme şeklinde gidiyordu. Noterden ihtarname geldiğinde 1 veya 2 taksit ödeyip durumu kurtarıyorduk. Bu sefer ödeme saatini yetiştiremedik ertesi gün mesaj geldi takipe düştünüz diye.UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2018, 13:02:10herhangi bir kredi de 2 taksit ödenmeyince banka kalan miktarın hepsini talep edebiliyor. yapılandırma talep edin veya imkan varsa tamamını kapatın. Not: 4 taksit gecikmesinde her türlü takip başlatılır, en kötü 1 taksit kalacak şekilde ödeme yapmaya çalışın.
- 29-08-2018, 13:14:58Yapılandırma yapmıyorlar, ipotekli olduğu için ellerinde koz var.bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5000'i ödeyip şansımı deniyecem. Ezgi hanım'la görüştüm müdüre bağlamadı izinde dedi, muhtemelen yalan söylüyor.Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle