bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhangi bir kredi de 2 taksit ödenmeyince banka kalan miktarın hepsini talep edebiliyor. yapılandırma talep edin veya imkan varsa tamamını kapatın. Not: 4 taksit gecikmesinde her türlü takip başlatılır, en kötü 1 taksit kalacak şekilde ödeme yapmaya çalışın.
Yapılandırma yapmıyorlar, ipotekli olduğu için ellerinde koz var.

Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen 5000 lirayı öde git müdür ile görüş hallederler.
5000'i ödeyip şansımı deniyecem. Ezgi hanım'la görüştüm müdüre bağlamadı izinde dedi, muhtemelen yalan söylüyor.