herhangi bir kredi de 2 taksit ödenmeyince banka kalan miktarın hepsini talep edebiliyor. yapılandırma talep edin veya imkan varsa tamamını kapatın. Not: 4 taksit gecikmesinde her türlü takip başlatılır, en kötü 1 taksit kalacak şekilde ödeme yapmaya çalışın.
Yapılandırma yapmıyorlar, ipotekli olduğu için ellerinde koz var.
Hocam sen 5000 lirayı öde git müdür ile görüş hallederler.
5000'i ödeyip şansımı deniyecem. Ezgi hanım'la görüştüm müdüre bağlamadı izinde dedi, muhtemelen yalan söylüyor.