daha önceden ödemediginiz bir taksit varmı atladıgınız? 1 ödeme gecikti diye bu sekilde işlem yapmaları çok saçma.
Son 7-8 aydır 3 veya 4 gecikme şeklinde gidiyordu. Noterden ihtarname geldiğinde 1 veya 2 taksit ödeyip durumu kurtarıyorduk. Bu sefer ödeme saatini yetiştiremedik ertesi gün mesaj geldi takipe düştünüz diye.