bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalan borç miktarı çok yüksek değil gibi, anne-baba, eş dost akrabadan temin edip kapatabiliyorsanız kapatın veya araç varsa satın kapatın, hiç olmadı kapattıktan sonra evi değerinden satıp ödersiniz. avukata giderse borç katlanır.





o aşamaya getirmemek lazım, ne gereği var, borç var ödenecek sonuçta.
Normalde satılık bir dairemiz var, anlaştığımız kişi bu cuma peşinat verecekti, ne olduysa dün vazgeçtiklerini söylediler ve zor duruma düştük. Akraba olayına gelince müteahhit amcamız var 1 krş bile destek olamadı. 200 bin limitli kartım var diye hava atan amcaoğlu da kartını veremedi. 125 bin tl esnaf kefalet kredim onaylanmıştı takip bilgisi sisteme girilince iptal ettiler. Yine de umutluyum