kalan borç miktarı çok yüksek değil gibi, anne-baba, eş dost akrabadan temin edip kapatabiliyorsanız kapatın veya araç varsa satın kapatın, hiç olmadı kapattıktan sonra evi değerinden satıp ödersiniz. avukata giderse borç katlanır.
Öyle kolay değil evi benim rızam olmadan satmak burda bizim akrabaya aynısı oldu gittik yattık kapının önünde geleni tehtit edip yolladık ağlayanın malı güldürmez.
o aşamaya getirmemek lazım, ne gereği var, borç var ödenecek sonuçta.