kalan borç miktarı çok yüksek değil gibi, anne-baba, eş dost akrabadan temin edip kapatabiliyorsanız kapatın veya araç varsa satın kapatın, hiç olmadı kapattıktan sonra evi değerinden satıp ödersiniz. avukata giderse borç katlanır.



Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle kolay değil evi benim rızam olmadan satmak burda bizim akrabaya aynısı oldu gittik yattık kapının önünde geleni tehtit edip yolladık ağlayanın malı güldürmez.
o aşamaya getirmemek lazım, ne gereği var, borç var ödenecek sonuçta.