• 24-01-2018, 16:07:15
    #10
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon normaldi sorunu yoktu. Araçtaydı cebimde değildi, araçtayken oldu olan.
    Aracın elektromanyetik akımından etkilenmiş olmasın
  • 24-01-2018, 23:45:09
    #11
    Son güncel sürümü yükledim, düzelmedi.
  • 24-01-2018, 23:50:36
    #12
    Kurumsal Üye
    Telefonunuz bağımsızlığını ilan ediyor sanırım. Genel olarak donanımsal bir sorun oluyor, özellikle garantisi varsa direk servise vermenizi şiddetle tavsiye ederim.
  • 24-01-2018, 23:54:13
    #13
    İnstagrama girdim birinin profiline girdi, fotoğrafını açtı, yorum yaz kısmına geldi s,s,s,ss,s,s,,s,s,s,s gibi bir şey yazdı. Ekrandakine like atıp duruyor, kamerayı açıp fotoğraf çekiyor aynı yerde. Toplu alanda mevzu çıkartacak telefon Garantisi bittiği için gerek var mı yok mu onu bilemiyorum.
    2 seneden fazla oluyor ekran komple değişmişti Apple'da.
  • 25-01-2018, 23:35:18
    #14
    Aklıma gelen sebpleri yazayım.
    1- Ekranınız daha önceden değişti ve yan sanayi takıldıysa bu tarz sıkıntı olabilir.
    2- Ekranınız değişmediyse arızalanmış olabilir.
    3- Yazılımsal olabilir. Güncelleme yerine sıfırdan kurulum yapınız. Yedekten yükleme yapmayın her şeyi en baştan yükleyin hard format atacaksınız. Çünkü yedekler yüklenince hatalarda gelebiliyor.
    4- Telefon şarjda iken oluyor mu ? Çünkü telefonlar şarjda iken dokunmatiği farklı çalışıyor. Özellikle de orjinal olmayan kablo ve şarj soketinde kesinlikle iphonelar sapıtıyor.
    5- Hepsini deneyip çözülmezse ya tamire götürün ya da çöpe atın Şaka bir yana bunlar olmuyorsa sizin yapacağınız pek bir şey olmaz.
    Kolay gelsin.
  • 26-01-2018, 13:28:24
    #15
    kaymakam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma gelen sebpleri yazayım.
    1- Ekranınız daha önceden değişti ve yan sanayi takıldıysa bu tarz sıkıntı olabilir.
    2- Ekranınız değişmediyse arızalanmış olabilir.
    3- Yazılımsal olabilir. Güncelleme yerine sıfırdan kurulum yapınız. Yedekten yükleme yapmayın her şeyi en baştan yükleyin hard format atacaksınız. Çünkü yedekler yüklenince hatalarda gelebiliyor.
    4- Telefon şarjda iken oluyor mu ? Çünkü telefonlar şarjda iken dokunmatiği farklı çalışıyor. Özellikle de orjinal olmayan kablo ve şarj soketinde kesinlikle iphonelar sapıtıyor.
    5- Hepsini deneyip çözülmezse ya tamire götürün ya da çöpe atın Şaka bir yana bunlar olmuyorsa sizin yapacağınız pek bir şey olmaz.
    Kolay gelsin.
    Ekran daha önce değişti Apple'da orjinal 2 seneden fazla oluyor
    Şarjda iken çok önceden oluyordu nadiren ama o devede kulak kalır şuanki sorunla.
    Normal telefonun kendi verilerini silerek fabrika ayarlarına döndüm ama sorun düzelmedi, komple format atacağım ama sorun düzeleceğini sanmıyorum.
    Araçta telefon bozulduğunda aynı anda aux kalbosu da bozuldu ( takılıydı ) Alakası olabilir mi, tesadüf müdür?
    Her şekilde tamire gidecek telefon Apple götürmeye gerek var mı

    Teşekkürler
  • 26-01-2018, 13:48:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sıkıntı büyük
  • 26-01-2018, 16:08:53
    #17
    sıkıntı çok büyük
  • 26-01-2018, 16:14:25
    #18
    Cihazınızı pc ye bağlayın. önce yedekleyin. sonra cihazı sıfırlayıp yeniden pc e bağlayıp yükleyin.eger bu şekilde çözülmezse ekranınızın dokunmatiğinden olabilir. belki siz farkında değilken birisi su dökmüştür.