• 24-01-2018, 15:13:27
    #1
    Merhaba,
    İphone 6 cihazımı başlıkta belirttiğim gibi zapt edemiyorum. Telefon kilidini açıyorum kendi kendine kameraya giriyor, kendisini ucak moduna vs alıyor, yazı yazma ekranı açıksa kendi kendine tuşlara basıyor, kendi kendine kamera açıp foto çekiyor vs vs..
    Fiziksel bir darbe görmedi tel, birden bire oldu. Çok önceden 1-2 kez olmuştu o da hafıza max olduğu zaman kısa süreli 3-5 bir şey silince düzelmişti. Ek hafıza vs alarak. Şimdi ise ek hafıza alıyorum teli bolaştıyorum, 3-4 gündür sorun düzelmedi aynı.
    Garantisi bitti. Sizce yazılımsal mıdır, ekrandan kaynaklı mıdır? Apple'a götürmeme gerek var mıdır?
    Başına bu sorun gelen oldu mu?
    Şimdiden teşekkürler.
  • 24-01-2018, 15:15:47
    #2
    ios 11 yükle bakalım.
  • 24-01-2018, 15:17:40
    #3
    Yazılımsal güncelleme ile çözülür diye düşünüyorum. Cihazı Pc ye bağlayıp itunes üzerinden bir güncelleyin hocam
  • 24-01-2018, 15:18:43
    #4
    Son güncel sürümü kullanıyordum zaten. Şuan 11.2.5 gelmiş onu yüklüyorum. Bi önceki sürümüm 2.2 di sanırım.
  • 24-01-2018, 15:32:17
    #5
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    İphone 6 cihazımı başlıkta belirttiğim gibi zapt edemiyorum. Telefon kilidini açıyorum kendi kendine kameraya giriyor, kendisini ucak moduna vs alıyor, yazı yazma ekranı açıksa kendi kendine tuşlara basıyor, kendi kendine kamera açıp foto çekiyor vs vs..
    Fiziksel bir darbe görmedi tel, birden bire oldu. Çok önceden 1-2 kez olmuştu o da hafıza max olduğu zaman kısa süreli 3-5 bir şey silince düzelmişti. Ek hafıza vs alarak. Şimdi ise ek hafıza alıyorum teli bolaştıyorum, 3-4 gündür sorun düzelmedi aynı.
    Garantisi bitti. Sizce yazılımsal mıdır, ekrandan kaynaklı mıdır? Apple'a götürmeme gerek var mıdır?
    Başına bu sorun gelen oldu mu?
    Şimdiden teşekkürler.
    Bırak kendi haline takılsın biraz elleme cihazı , özgürlüğün tadını çıkartsın 1,2 gün...
  • 24-01-2018, 15:46:25
    #6
    hocam darbe almasa da cebinizde veya taşıdığınız yerde bir baskıya maruz kalmış olabilir, ekranda bükülme belirtisi gibi duruyor
  • 24-01-2018, 15:48:30
    #7
    HTF
    Üyeliği durduruldu
    Ekranla alakali olabilir. Benim iphone de çok nemleniyordu ekranı silmeden bişey yapamıyordum.
  • 24-01-2018, 15:49:22
    #8
    Avelox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam darbe almasa da cebinizde veya taşıdığınız yerde bir baskıya maruz kalmış olabilir, ekranda bükülme belirtisi gibi duruyor
    Hocam telefon normaldi sorunu yoktu. Araçtaydı cebimde değildi, araçtayken oldu olan.
  • 24-01-2018, 15:55:15
    #9
    Güncellemeyi nasıl yaptınız ?