Merhaba,
İphone 6 cihazımı başlıkta belirttiğim gibi zapt edemiyorum. Telefon kilidini açıyorum kendi kendine kameraya giriyor, kendisini ucak moduna vs alıyor, yazı yazma ekranı açıksa kendi kendine tuşlara basıyor, kendi kendine kamera açıp foto çekiyor vs vs..
Fiziksel bir darbe görmedi tel, birden bire oldu. Çok önceden 1-2 kez olmuştu o da hafıza max olduğu zaman kısa süreli 3-5 bir şey silince düzelmişti. Ek hafıza vs alarak. Şimdi ise ek hafıza alıyorum teli bolaştıyorum, 3-4 gündür sorun düzelmedi aynı.
Garantisi bitti. Sizce yazılımsal mıdır, ekrandan kaynaklı mıdır? Apple'a götürmeme gerek var mıdır?
Başına bu sorun gelen oldu mu?
Şimdiden teşekkürler.