• 27-01-2018, 00:05:58
    #19
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran daha önce değişti Apple'da orjinal 2 seneden fazla oluyor
    Şarjda iken çok önceden oluyordu nadiren ama o devede kulak kalır şuanki sorunla.
    Normal telefonun kendi verilerini silerek fabrika ayarlarına döndüm ama sorun düzelmedi, komple format atacağım ama sorun düzeleceğini sanmıyorum.
    Araçta telefon bozulduğunda aynı anda aux kalbosu da bozuldu ( takılıydı ) Alakası olabilir mi, tesadüf müdür?
    Her şekilde tamire gidecek telefon Apple götürmeye gerek var mı

    Teşekkürler

    Kablo aynı anda bozulduysa belki cihazda kısa devre olabilir. O yüzden bence hiç vakit kaybetmeden servise verin.
  • 28-01-2018, 23:39:19
    #20
    Telefon dün kendi kendine düzeldi şuana kadar tek bir sıkıntı bile çıkarmadı. 4-5 gün boyunca kullanamayacak kadar olan telde tık yok şuan, hiç birşey anlamadım.
  • 28-01-2018, 23:45:17
    #21
    Sıcaktan dolayı olabilir mi hocam?
    Çok ilginç bende ekrandan kaynaklı dur düşündün ilk olarak.
  • 01-02-2018, 12:52:05
    #22
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcaktan dolayı olabilir mi hocam?
    Çok ilginç bende ekrandan kaynaklı dur düşündün ilk olarak.
    hiç sanmıyorum. 3 gün normal olarak hiç bir sıkıntı çekmeden kullandığım tel dün gece yine aynı sorunu gösterdi. Yine kullanamayacak durumda.
    Bu durum donanımsal mı yazılımsal mı sorusuna ne konuda cevap olabilir?
  • 01-02-2018, 17:35:11
    #23
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç sanmıyorum. 3 gün normal olarak hiç bir sıkıntı çekmeden kullandığım tel dün gece yine aynı sorunu gösterdi. Yine kullanamayacak durumda.
    Bu durum donanımsal mı yazılımsal mı sorusuna ne konuda cevap olabilir?
    Ekranı güzelce silin, dfu moduna alıp (yani telefonu PC'ye bağlayıp, iTunes açıp, telefonun kapatma tuşu ve orta tuşa basın. ) yeniden yazılımı kurun o şekilde deneyin hocam.

    Yine çözüm olmuyorsa hemen servise verin donanımsaldır.
  • 01-02-2018, 17:36:58
    #24
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Şarjı komple bitir, 2 - 3 saat komple kapalı kalsın. Sonra tekrar doldur ve öyle dene bakalım.