ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran daha önce değişti Apple'da orjinal 2 seneden fazla oluyor
Şarjda iken çok önceden oluyordu nadiren ama o devede kulak kalır şuanki sorunla.
Normal telefonun kendi verilerini silerek fabrika ayarlarına döndüm ama sorun düzelmedi, komple format atacağım ama sorun düzeleceğini sanmıyorum.
Araçta telefon bozulduğunda aynı anda aux kalbosu da bozuldu ( takılıydı ) Alakası olabilir mi, tesadüf müdür?
Her şekilde tamire gidecek telefon Apple götürmeye gerek var mı

Teşekkürler

Kablo aynı anda bozulduysa belki cihazda kısa devre olabilir. O yüzden bence hiç vakit kaybetmeden servise verin.