ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç sanmıyorum. 3 gün normal olarak hiç bir sıkıntı çekmeden kullandığım tel dün gece yine aynı sorunu gösterdi. Yine kullanamayacak durumda.
Bu durum donanımsal mı yazılımsal mı sorusuna ne konuda cevap olabilir?
Ekranı güzelce silin, dfu moduna alıp (yani telefonu PC'ye bağlayıp, iTunes açıp, telefonun kapatma tuşu ve orta tuşa basın. ) yeniden yazılımı kurun o şekilde deneyin hocam.

Yine çözüm olmuyorsa hemen servise verin donanımsaldır.