Konu
İphone Cihazımı Zapt Edemiyorum
24-01-2018, 15:18:43
#4
Erdem
Son güncel sürümü kullanıyordum zaten. Şuan 11.2.5 gelmiş onu yüklüyorum. Bi önceki sürümüm 2.2 di sanırım.