İnstagrama girdim birinin profiline girdi, fotoğrafını açtı, yorum yaz kısmına geldi s,s,s,ss,s,s,,s,s,s,s gibi bir şey yazdı. Ekrandakine like atıp duruyor, kamerayı açıp fotoğraf çekiyor aynı yerde. Toplu alanda mevzu çıkartacak telefon

Garantisi bittiği için gerek var mı yok mu onu bilemiyorum.
2 seneden fazla oluyor ekran komple değişmişti Apple'da.