kaymakam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklıma gelen sebpleri yazayım.
1- Ekranınız daha önceden değişti ve yan sanayi takıldıysa bu tarz sıkıntı olabilir.
2- Ekranınız değişmediyse arızalanmış olabilir.
3- Yazılımsal olabilir. Güncelleme yerine sıfırdan kurulum yapınız. Yedekten yükleme yapmayın her şeyi en baştan yükleyin hard format atacaksınız. Çünkü yedekler yüklenince hatalarda gelebiliyor.
4- Telefon şarjda iken oluyor mu ? Çünkü telefonlar şarjda iken dokunmatiği farklı çalışıyor. Özellikle de orjinal olmayan kablo ve şarj soketinde kesinlikle iphonelar sapıtıyor.
5- Hepsini deneyip çözülmezse ya tamire götürün ya da çöpe atın Şaka bir yana bunlar olmuyorsa sizin yapacağınız pek bir şey olmaz.
Kolay gelsin.
Ekran daha önce değişti Apple'da orjinal 2 seneden fazla oluyor
Şarjda iken çok önceden oluyordu nadiren ama o devede kulak kalır şuanki sorunla.
Normal telefonun kendi verilerini silerek fabrika ayarlarına döndüm ama sorun düzelmedi, komple format atacağım ama sorun düzeleceğini sanmıyorum.
Araçta telefon bozulduğunda aynı anda aux kalbosu da bozuldu ( takılıydı ) Alakası olabilir mi, tesadüf müdür?
Her şekilde tamire gidecek telefon Apple götürmeye gerek var mı

Teşekkürler