Gidecegin birlige göre degişir kimi yer tektip akşam yata dogruda istedigin gibi giyinirsin. bazı birlikterde ise tektiptir gün boyu.
Bazı arkadaşlar 12ay çıkmamış bir yerden bütün heryeri aynı sanıyor galiba. Gölgelere göre kurallar çok degişiyor.
Askere nike eşofman götürmek
48
●9.090
- 14-09-2016, 01:47:53
- 14-09-2016, 02:31:46Üyeliği durdurulduaskerliği vietnamdamı yaptın ?? o senin dediğin acemi birliğinde olur usta birliğinde karışmazlar yatarken giydiğinewebzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2016, 10:42:46Kıyafet konusunda bayağı takıntılıyım. Ne olursa olsun ilk giydiğimde bir süre alışamam. Bilmiyorum orada verilen kıyafetleri nasıl gireceğim kara kara onu düşünüyorum. Bazıları çuval bulsa giyer rahat rahat hayret ederimqwerty35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki size saçma gelebilir ama cidden ben kafayı yiyorum 
O kadar detay neden paylaştım bende bilmiyorumF3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giden arkadaşlar rahat yer diyor. Bakalım gidince göreceğiz neyin ne olduğunu.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 14-09-2016, 10:47:24Üyeliği durdurulduSen eşortmanı bırak gece 3-5 / 2-4 / 4-6 nobetlerini düşünconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en kötüsü de 4-6
nobete gıdıp nobetten sonra uyuyamamak koyuyordu
- 14-09-2016, 11:26:05Bana 2-4 daha çok koyar hocam ya. Tam uykunun ortası. 4-6 yine uyumasam da olur da uykuyu bölünce bana daha kötü. Zaten o saatten sonra uyu(ya)mam nöbet tutarsam.Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 14-09-2016, 11:29:41Acemi birliginde giyemezsin zaten komutanlar giydirmez. Usta birliginde oranin durumuna gore siracilik yada devrecilik ne varsa ona gore giyersin
Sent from my iPhone using Tapatalk - 14-09-2016, 11:36:39Acemide istikak giymek zorundasın , ustaya gidince istedigin gibi giyinebilirsin ama hocam buradakiler ne dese boş cunku kara hava deniz jandarma birbirinden cok farkli hatta sehirdeki bölüklere göre bile degisiyor. Mesela ben mebs im bizde nöbet , devrecilik sıracıl8k yok ama merasimde var. Sehir bile muhim degil icindeki asker ve komutanlara gore sekilleniyor. Millet ankara rahat diyor ankaranin hangi birligi rahat ? Muhafiz , merasim, destek eri, mebs, şofor , istikham, tesisatci cart curt bunlarda icinde ayriliyor yani . Oradaki adamlara bagli.kafama takilan eylulde nasil teslim oluyon onu anlamadim. Agustos veya kasimdir o. B grubundan mi gitcen desem eylulun basi olur.
- 14-09-2016, 11:43:41Aynen hocam. Arkadaşlar çok rahat yer diyor ama bölükten bölüğe fark vardır. Her komutan bir olmuyor sonuçta. Bakalım inşallah hayırlısı olur.MarioBros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
B grubunda gidiyorum. Eylül'ün 25'i teslim tarihi.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Belki size saçma gelebilir ama cidden ben kafayı yiyorum 