• 14-09-2016, 01:47:53
    #10
    Gidecegin birlige göre degişir kimi yer tektip akşam yata dogruda istedigin gibi giyinirsin. bazı birlikterde ise tektiptir gün boyu.
    Bazı arkadaşlar 12ay çıkmamış bir yerden bütün heryeri aynı sanıyor galiba. Gölgelere göre kurallar çok degişiyor.
  • 14-09-2016, 02:31:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerde tek düzen kuralı vardır. Kimse kafasına göre farklı giyinemez buna gece giydiğin eşofman da dahil. Komutan gece gelip beni mi kontrol edecek diye düşünebilirsiniz evet gece koğuşa gelip seni esas duruşta dikip iç çamaşırına kadar kılık kıyafetini kontrol edebilir.
    Düştüğün yer güzeldir komutanın izin verirse istediğin kıyafeti giyersin orası ayrı
    askerliği vietnamdamı yaptın ?? o senin dediğin acemi birliğinde olur usta birliğinde karışmazlar yatarken giydiğine
  • 14-09-2016, 10:42:46
    #12
    qwerty35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok kiymetli birsey mis gibi birde tek sendeymis gibi konustun, afrikaya askerlige gitmiyorsun.

    HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Kıyafet konusunda bayağı takıntılıyım. Ne olursa olsun ilk giydiğimde bir süre alışamam. Bilmiyorum orada verilen kıyafetleri nasıl gireceğim kara kara onu düşünüyorum. Bazıları çuval bulsa giyer rahat rahat hayret ederim Belki size saçma gelebilir ama cidden ben kafayı yiyorum
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he götür slim fit falan sonra yorumları görürsün dostum 29 yaşında askere gidicen birde eşofman düşünüyorsun ben olsam dua ederim devreciliğin olmadığı bi yere düşeyimde bu yaşta 20 yaşındaki çocuklar çiğnemesin beni diye
    O kadar detay neden paylaştım bende bilmiyorum Giden arkadaşlar rahat yer diyor. Bakalım gidince göreceğiz neyin ne olduğunu.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-09-2016, 10:47:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyafet konusunda bayağı takıntılıyım. Ne olursa olsun ilk giydiğimde bir süre alışamam. Bilmiyorum orada verilen kıyafetleri nasıl gireceğim kara kara onu düşünüyorum. Bazıları çuval bulsa giyer rahat rahat hayret ederim Belki size saçma gelebilir ama cidden ben kafayı yiyorum

    O kadar detay neden paylaştım bende bilmiyorum Giden arkadaşlar rahat yer diyor. Bakalım gidince göreceğiz neyin ne olduğunu.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sen eşortmanı bırak gece 3-5 / 2-4 / 4-6 nobetlerini düşün en kötüsü de 4-6 nobete gıdıp nobetten sonra uyuyamamak koyuyordu
  • 14-09-2016, 11:26:05
    #14
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen eşortmanı bırak gece 3-5 / 2-4 / 4-6 nobetlerini düşün en kötüsü de 4-6 nobete gıdıp nobetten sonra uyuyamamak koyuyordu
    Bana 2-4 daha çok koyar hocam ya. Tam uykunun ortası. 4-6 yine uyumasam da olur da uykuyu bölünce bana daha kötü. Zaten o saatten sonra uyu(ya)mam nöbet tutarsam.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-09-2016, 11:29:41
    #15
    Acemi birliginde giyemezsin zaten komutanlar giydirmez. Usta birliginde oranin durumuna gore siracilik yada devrecilik ne varsa ona gore giyersin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 14-09-2016, 11:36:39
    #16
    Acemide istikak giymek zorundasın , ustaya gidince istedigin gibi giyinebilirsin ama hocam buradakiler ne dese boş cunku kara hava deniz jandarma birbirinden cok farkli hatta sehirdeki bölüklere göre bile degisiyor. Mesela ben mebs im bizde nöbet , devrecilik sıracıl8k yok ama merasimde var. Sehir bile muhim degil icindeki asker ve komutanlara gore sekilleniyor. Millet ankara rahat diyor ankaranin hangi birligi rahat ? Muhafiz , merasim, destek eri, mebs, şofor , istikham, tesisatci cart curt bunlarda icinde ayriliyor yani . Oradaki adamlara bagli.kafama takilan eylulde nasil teslim oluyon onu anlamadim. Agustos veya kasimdir o. B grubundan mi gitcen desem eylulun basi olur.
  • 14-09-2016, 11:43:41
    #17
    MarioBros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemide istikak giymek zorundasın , ustaya gidince istedigin gibi giyinebilirsin ama hocam buradakiler ne dese boş cunku kara hava deniz jandarma birbirinden cok farkli hatta sehirdeki bölüklere göre bile degisiyor. Mesela ben mebs im bizde nöbet , devrecilik sıracıl8k yok ama merasimde var. Sehir bile muhim degil icindeki asker ve komutanlara gore sekilleniyor. Millet ankara rahat diyor ankaranin hangi birligi rahat ? Muhafiz , merasim, destek eri, mebs, şofor , istikham, tesisatci cart curt bunlarda icinde ayriliyor yani . Oradaki adamlara bagli.kafama takilan eylulde nasil teslim oluyon onu anlamadim. Agustos veya kasimdir o. B grubundan mi gitcen desem eylulun basi olur.
    Aynen hocam. Arkadaşlar çok rahat yer diyor ama bölükten bölüğe fark vardır. Her komutan bir olmuyor sonuçta. Bakalım inşallah hayırlısı olur.

    B grubunda gidiyorum. Eylül'ün 25'i teslim tarihi.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-09-2016, 11:44:55
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    askerliği vietnamdamı yaptın ?? o senin dediğin acemi birliğinde olur usta birliğinde karışmazlar yatarken giydiğine
    Askerliği ülkemde yaptım ancak sen askeri kuralları bilmediğine göre ya bedelli olarak yada torpilli olarak askerlik yaptın ?