constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıyafet konusunda bayağı takıntılıyım. Ne olursa olsun ilk giydiğimde bir süre alışamam. Bilmiyorum orada verilen kıyafetleri nasıl gireceğim kara kara onu düşünüyorum. Bazıları çuval bulsa giyer rahat rahat hayret ederim Belki size saçma gelebilir ama cidden ben kafayı yiyorum

O kadar detay neden paylaştım bende bilmiyorum Giden arkadaşlar rahat yer diyor. Bakalım gidince göreceğiz neyin ne olduğunu.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sen eşortmanı bırak gece 3-5 / 2-4 / 4-6 nobetlerini düşün en kötüsü de 4-6 nobete gıdıp nobetten sonra uyuyamamak koyuyordu