qwerty35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok kiymetli birsey mis gibi birde tek sendeymis gibi konustun, afrikaya askerlige gitmiyorsun.

HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kıyafet konusunda bayağı takıntılıyım. Ne olursa olsun ilk giydiğimde bir süre alışamam. Bilmiyorum orada verilen kıyafetleri nasıl gireceğim kara kara onu düşünüyorum. Bazıları çuval bulsa giyer rahat rahat hayret ederim Belki size saçma gelebilir ama cidden ben kafayı yiyorum
F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
he götür slim fit falan sonra yorumları görürsün dostum 29 yaşında askere gidicen birde eşofman düşünüyorsun ben olsam dua ederim devreciliğin olmadığı bi yere düşeyimde bu yaşta 20 yaşındaki çocuklar çiğnemesin beni diye
O kadar detay neden paylaştım bende bilmiyorum Giden arkadaşlar rahat yer diyor. Bakalım gidince göreceğiz neyin ne olduğunu.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi