• 14-09-2016, 12:20:28
    #19
    Usta birliğinde giyersiniz ama giyip kışlada dolaşmak sıkıntı çıkarabilir ben tugay komutanı tarafından çarpılmıştım bu ne kılık kıyafet diye bazıları bir şey demiyor bazıları ise kızıyor ama akşam 6-7'den sonra giyersiniz komutanlar gidiyor nöbetçi subay / astsubay kalıyor.

    Dipnot : Allah başka dert vermesin
  • 14-09-2016, 14:03:17
    #20
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmetse 25 Eylül de Konya KBRN de askerlik görevimi yapmak için teslim olacağım.

    Merak ettiğim bir şey var. Askerde eşofman takımı veriyorlarmış ama ben cılız bir şey oldum için bol şeyler üstümde emanet gibi duruyor. Resmen içine ekmişler gibi duruyor Verecekleri eşofman yerine slim fit nike eşofmanımı götürsem çarparlar mı

    Orada çok hırsızlık olmuyormuş. Arkadaşlar öyle diyor ama yine de merak ettim.
    dostum hiçbir şey götürme askere 1-2 iç çamaşırı ve asker çantası dedikleri iğne-iplik tarzı şeyin dışında. kantinde her şey satılıyor.
  • 14-09-2016, 14:08:51
    #21
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum hiçbir şey götürme askere 1-2 iç çamaşırı ve asker çantası dedikleri iğne-iplik tarzı şeyin dışında. kantinde her şey satılıyor.
    Aynen hocam. Traş takımı, diş macunu-fırçası, şampuan, havlu, yastık kılıfı ile bir kaç iç çamaşırı götüreceğim. Kısaca kantinde bulamayacağım özel şeyleri götüreceğim.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-09-2016, 15:53:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum hiçbir şey götürme askere 1-2 iç çamaşırı ve asker çantası dedikleri iğne-iplik tarzı şeyin dışında. kantinde her şey satılıyor.
    Bakın bu yanlış bir tavsiyedir. Benim gittiğim acemi birliğinde bize kıyafetleri, eşortman, pijama, vs hepsını 8 gun sonra verdıler. Bu dusunce ile gelenler vardı. 8 gün kot pantolonla yattı. Su sadece sabah 6-7 arası vardı çamaşır yıkamaya fırsat yoktu. İç çamaşırı isteyenler oluyordu. Yani tedarikli gidin kafanız rahat olsun. Bir sırt çantası yapın koyun eşortmanınızı traş takımınızı 4-5 iç çamaşırınızı vs kafanız rahat olsun.

    +Kantin demişsiniz. Kantin kesınlıkle bır cok yerde yok hala.
  • 14-09-2016, 16:18:14
    #23
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana 2-4 daha çok koyar hocam ya. Tam uykunun ortası. 4-6 yine uyumasam da olur da uykuyu bölünce bana daha kötü. Zaten o saatten sonra uyu(ya)mam nöbet tutarsam.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yanlış anlama beni , biz 12 saat nöbet tuttuk... hiç uyumadan gece uykusu haramdı bize, üs bölgesindeydik uykuyu falan unut usta bence , acemi birliğinde 3-5 nöbeti yazıyorlardı bu arada askere giderken hiçbirşey götürme. Zaten veriyorlar hayırlı olsun bu arada
  • 14-09-2016, 16:37:03
    #24
    Bütün ümidim gençliktedir
    2-4,4-6 nöbet hangi birlikte var arkadaşlar Vallahi ilk kez duydum. Benim bildiğim hep tek sayılar olur. 1-3,3-5 gibi.

    @constantine38; muhtemelen kısa dönem askerlik yapacaksın. Yaşça diğer askerlerden büyük olman bir avantaj. Bunu lehine kullanabilirsen çok rahat edersin. Onlara iyi davranıp, abi sıcaklığıyla yaklaşırsan ki ben öyle yapmıştım, ne istediysem yapıyorlardı. Askerlik yaptığım yer sürgün yeri olmasına, askerlerin hepsinin sabıkalı olmasına rağmen

    Yeşil iç çamaşırı götür yanında. Kullan at jilet, koyu renk havlu, traş köpüğü, iğne-iplik götür. Hani şu öpücükler var ya, havlu falan asmak için. Plastik olanlarından birkaç tane götür. Dolap kapağına asınca baya işe yarıyor

    Kış döneminde askerlik yapacağın için, nolur nolmaz içlik götür yanında. Kaliteli ürünler alma. Askerde hırsızlık yoktur ama yer değiştirme vardır Kaybettiğinde üzülmeyeceğin şeyler götür. Kafana takılan şeyler olursa yine sorabilirsin. Hayırlı olsun.
  • 14-09-2016, 16:44:39
    #25
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-4,4-6 nöbet hangi birlikte var arkadaşlar Vallahi ilk kez duydum. Benim bildiğim hep tek sayılar olur. 1-3,3-5 gibi.

    @constantine38; muhtemelen kısa dönem askerlik yapacaksın. Yaşça diğer askerlerden büyük olman bir avantaj. Bunu lehine kullanabilirsen çok rahat edersin. Onlara iyi davranıp, abi sıcaklığıyla yaklaşırsan ki ben öyle yapmıştım, ne istediysem yapıyorlardı. Askerlik yaptığım yer sürgün yeri olmasına, askerlerin hepsinin sabıkalı olmasına rağmen

    Yeşil iç çamaşırı götür yanında. Kullan at jilet, koyu renk havlu, traş köpüğü, iğne-iplik götür. Hani şu öpücükler var ya, havlu falan asmak için. Plastik olanlarından birkaç tane götür. Dolap kapağına asınca baya işe yarıyor

    Kış döneminde askerlik yapacağın için, nolur nolmaz içlik götür yanında. Kaliteli ürünler alma. Askerde hırsızlık yoktur ama yer değiştirme vardır Kaybettiğinde üzülmeyeceğin şeyler götür. Kafana takılan şeyler olursa yine sorabilirsin. Hayırlı olsun.
    Eyvallah hocam. Maalesef uzun dönem yapacağım. Öneri için teşekkürler. Mutlaka uygulayacağım. [emoji4]

    Nöbet konusunda bende diyecektim 2-4 nerden çıktı diye ama var herhalde diye yazmadım.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-09-2016, 16:49:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-4,4-6 nöbet hangi birlikte var arkadaşlar Vallahi ilk kez duydum. Benim bildiğim hep tek sayılar olur. 1-3,3-5 gibi.
    Jandarma birlikleri genel de çift sayılar da nöbet tutar üstad.

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmetse 25 Eylül de Konya KBRN de askerlik görevimi yapmak için teslim olacağım.

    Merak ettiğim bir şey var. Askerde eşofman takımı veriyorlarmış ama ben cılız bir şey oldum için bol şeyler üstümde emanet gibi duruyor. Resmen içine ekmişler gibi duruyor Verecekleri eşofman yerine slim fit nike eşofmanımı götürsem çarparlar mı

    Orada çok hırsızlık olmuyormuş. Arkadaşlar öyle diyor ama yine de merak ettim.
    Slim fit şart asker de gözler bir arar Slim fit olmazsa olmaz üstad.Boşver üstad bunlar küçük detaylar Allah ailene sağ salim kavuşmayı nasip etsin.
  • 14-09-2016, 19:17:29
    #27
    Hayırlı tezkereler.