Usta birliğinde giyersiniz ama giyip kışlada dolaşmak sıkıntı çıkarabilir ben tugay komutanı tarafından çarpılmıştım bu ne kılık kıyafet diye bazıları bir şey demiyor bazıları ise kızıyor ama akşam 6-7'den sonra giyersiniz komutanlar gidiyor nöbetçi subay / astsubay kalıyor.
Dipnot : Allah başka dert vermesin