constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana 2-4 daha çok koyar hocam ya. Tam uykunun ortası. 4-6 yine uyumasam da olur da uykuyu bölünce bana daha kötü. Zaten o saatten sonra uyu(ya)mam nöbet tutarsam.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yanlış anlama beni , biz 12 saat nöbet tuttuk... hiç uyumadan gece uykusu haramdı bize, üs bölgesindeydik uykuyu falan unut usta bence , acemi birliğinde 3-5 nöbeti yazıyorlardı bu arada askere giderken hiçbirşey götürme. Zaten veriyorlar hayırlı olsun bu arada