2-4,4-6 nöbet hangi birlikte var arkadaşlar Vallahi ilk kez duydum. Benim bildiğim hep tek sayılar olur. 1-3,3-5 gibi.

@constantine38; muhtemelen kısa dönem askerlik yapacaksın. Yaşça diğer askerlerden büyük olman bir avantaj. Bunu lehine kullanabilirsen çok rahat edersin. Onlara iyi davranıp, abi sıcaklığıyla yaklaşırsan ki ben öyle yapmıştım, ne istediysem yapıyorlardı. Askerlik yaptığım yer sürgün yeri olmasına, askerlerin hepsinin sabıkalı olmasına rağmen

Yeşil iç çamaşırı götür yanında. Kullan at jilet, koyu renk havlu, traş köpüğü, iğne-iplik götür. Hani şu öpücükler var ya, havlu falan asmak için. Plastik olanlarından birkaç tane götür. Dolap kapağına asınca baya işe yarıyor

Kış döneminde askerlik yapacağın için, nolur nolmaz içlik götür yanında. Kaliteli ürünler alma. Askerde hırsızlık yoktur ama yer değiştirme vardır Kaybettiğinde üzülmeyeceğin şeyler götür. Kafana takılan şeyler olursa yine sorabilirsin. Hayırlı olsun.