2-4,4-6 nöbet hangi birlikte var arkadaşlar

Vallahi ilk kez duydum. Benim bildiğim hep tek sayılar olur. 1-3,3-5 gibi.
Jandarma birlikleri genel de çift sayılar da nöbet tutar üstad.
Kısmetse 25 Eylül de Konya KBRN de askerlik görevimi yapmak için teslim olacağım.
Merak ettiğim bir şey var. Askerde eşofman takımı veriyorlarmış ama ben cılız bir şey oldum için bol şeyler üstümde emanet gibi duruyor. Resmen içine ekmişler gibi duruyor

Verecekleri eşofman yerine slim fit nike eşofmanımı götürsem çarparlar mı
Orada çok hırsızlık olmuyormuş. Arkadaşlar öyle diyor ama yine de merak ettim.
Slim fit şart asker de gözler bir arar Slim fit olmazsa olmaz üstad.Boşver üstad bunlar küçük detaylar Allah ailene sağ salim kavuşmayı nasip etsin.