Alıntı
askerliği vietnamdamı yaptın ?? o senin dediğin acemi birliğinde olur usta birliğinde karışmazlar yatarken giydiğine
Askerliği ülkemde yaptım ancak sen askeri kuralları bilmediğine göre ya bedelli olarak yada torpilli olarak askerlik yaptın ?