Acemide istikak giymek zorundasın , ustaya gidince istedigin gibi giyinebilirsin ama hocam buradakiler ne dese boş cunku kara hava deniz jandarma birbirinden cok farkli hatta sehirdeki bölüklere göre bile degisiyor. Mesela ben mebs im bizde nöbet , devrecilik sıracıl8k yok ama merasimde var. Sehir bile muhim degil icindeki asker ve komutanlara gore sekilleniyor. Millet ankara rahat diyor ankaranin hangi birligi rahat ? Muhafiz , merasim, destek eri, mebs, şofor , istikham, tesisatci cart curt bunlarda icinde ayriliyor yani . Oradaki adamlara bagli.kafama takilan eylulde nasil teslim oluyon onu anlamadim. Agustos veya kasimdir o. B grubundan mi gitcen desem eylulun basi olur.
Aynen hocam. Arkadaşlar çok rahat yer diyor ama bölükten bölüğe fark vardır. Her komutan bir olmuyor sonuçta. Bakalım inşallah hayırlısı olur.
B grubunda gidiyorum. Eylül'ün 25'i teslim tarihi.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi