Sen eşortmanı bırak gece 3-5 / 2-4 / 4-6 nobetlerini düşün

en kötüsü de 4-6

nobete gıdıp nobetten sonra uyuyamamak koyuyordu
Bana 2-4 daha çok koyar hocam ya. Tam uykunun ortası. 4-6 yine uyumasam da olur da uykuyu bölünce bana daha kötü. Zaten o saatten sonra uyu(ya)mam nöbet tutarsam.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi