• 07-05-2016, 12:16:26
    #46
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyu neden değiştiriyorsun ki?

    Verdiğiniz hizmeti test etsek ya?

    Herkez sunduğunuz hizmeti bilse ya?

    Sanırım yaşınız genç bu yüzden yaşınızın büyüdüğünde ofisimize çay içmeye davet ederek konuyu kapatıyorum çünkü amacınız sadece ticari karalama ancak bu konuyu ben bireyselleştiremiyorum bir kurum adına konuştuğum için.
    Bilgilerinizi PM ile atarsanız sistemde geçmişinizi incelemek istiyorum. İyi niyetli ve olgun bir davranışınız varsa buradan başlayalım sonra teste geçeriz .
  • 07-05-2016, 12:21:41
    #47
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım yaşınız genç bu yüzden yaşınızın büyüdüğünde ofisimize çay içmeye davet ederek konuyu kapatıyorum çünkü amacınız sadece ticari karalama ancak bu konuyu ben bireyselleştiremiyorum bir kurum adına konuştuğum için.
    Bilgilerinizi PM ile atarsanız sistemde geçmişinizi incelemek istiyorum. İyi niyetli ve olgun bir davranışınız varsa buradan başlayalım sonra teste geçeriz .
    Yaptığım işlemin karalama ile ilgisi yok, sunamadığınız hizmeti öve öve bitiremiyorsunuz.

    Saldırı geldiğinde yurt dışına kapatmak koruma değildir, kullanıcıların bilinçlenmesini istiyorsanız atarsınız siteyi test edin dersiniz.

    Kimliğe, ofise, çaya maya gerek yok, sen kendine güvenemiyorsan o olay orada kapanmıştır, kimlik yaş maş geçelim bunları
  • 07-05-2016, 12:25:48
    #48
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığım işlemin karalama ile ilgisi yok, sunamadığınız hizmeti öve öve bitiremiyorsunuz.

    Saldırı geldiğinde yurt dışına kapatmak koruma değildir, kullanıcıların bilinçlenmesini istiyorsanız atarsınız siteyi test edin dersiniz.

    Kimliğe, ofise, çaya maya gerek yok, sen kendine güvenemiyorsan o olay orada kapanmıştır, kimlik yaş maş geçelim bunları

    Bu konu bizim koruma konumuz değil karıştırıyorsunuz. Siz bir iddia söylediniz hizmet aldım diye. Bende kontrolunu sağlamak istiyorum. Test için bir konu açtığımızda gelip bunu konuşabilirsiniz. Bunun dışında burada yaptığınız tamamı ile ticari karalama.

    Ayrıca bizde network talep etseniz de yurtdışı kapaması yapılamıyor. Çünkü zaten Superonline ve Turktelekom operatörleri ile yurtdışı kapalı çalışıyoruz. Voxility tarafında ise community /32 black hole kabul etmiyor . Bununda adı RTBH dır . Voxility nin community cihazlarında /24 or nolonger tanımlıdır.

    Bunlarda CCNA düzeyinde network bilgisidir. R10 da dialoglarda genç elinde 2 yazılım ile firmaları karalayan arkadaşları temizlemenin yolunu yıllardır konuşuyoruz ama bir türlü bulamadık.

    Neyse sizden rıcam bizim burada bir iddiamız yok iddiamız olan bir konu açacaz testinizi orada yaparsınız. Bize madem bir iddianız var bilgilerinizi gönderin ya da daha fazla yazmayın çünkü iddia sahibi sizsiniz ve markamızı karalamaya gidiyor konuşmanız etik değerlerinizi koruyun


    Yurt dışı kapama konusu bir kenara kullandığımız cihazları buradan görüntüleyebilirsiniz :

    https://www.facebook.com/SpdNetTR/

    https://www.flickr.com/photos/spdnet/

    Bildiğim kadarı ile TR de bu konuda ilk 3 içinde yer alacak bir yatırımımız var
  • 07-05-2016, 12:31:18
    #49
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu bizim koruma konumuz değil karıştırıyorsunuz. Siz bir iddia söylediniz hizmet aldım diye. Bende kontrolunu sağlamak istiyorum. Test için bir konu açtığımızda gelip bunu konuşabilirsiniz. Bunun dışında burada yaptığınız tamamı ile ticari karalama.

    Ayrıca bizde network talep etseniz de yurtdışı kapaması yapılamıyor. Çünkü zaten Superonline ve Turktelekom operatörleri ile yurtdışı kapalı çalışıyoruz. Voxility tarafında ise community /32 black hole kabul etmiyor . Bununda adı RTBH dır . Voxility nin community cihazlarında /24 or nolonger tanımlıdır.

    Bunlarda CCNA düzeyinde network bilgisidir. R10 da dialoglarda genç elinde 2 yazılım ile firmaları karalayan arkadaşları temizlemenin yolunu yıllardır konuşuyoruz ama bir türlü bulamadık.

    Neyse sizden rıcam bizim burada bir iddiamız yok iddiamız olan bir konu açacaz testinizi orada yaparsınız. Bize madem bir iddianız var bilgilerinizi gönderin ya da daha fazla yazmayın çünkü iddia sahibi sizsiniz ve markamızı karalamaya gidiyor konuşmanız etik değerlerinizi koruyun
    Cahitçim sen layer3-4'lere atladın, bizim konumuz Layer7 idi ama

    Voxility'nin nasıl çalıştığını emin ol senin kadar bende biliyorum, amacım marka karalamak falan değil, geçen gün yine facebook sayfası altından bir gönderi yaptın yine kapattılar siteni.

    Onlardan da bahsettin mi kullanıcılarına?
  • 07-05-2016, 12:34:29
    #51
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahitçim sen layer3-4'lere atladın, bizim konumuz Layer7 idi ama

    Voxility'nin nasıl çalıştığını emin ol senin kadar bende biliyorum, amacım marka karalamak falan değil, geçen gün yine facebook sayfası altından bir gönderi yaptın yine kapattılar siteni.

    Onlardan da bahsettin mi kullanıcılarına?
    Bu tür bir samimiyetimiz olduğunu hatırlamıyorum.
    kapattığını iddia eden arkadaş ping sonucu koymuş ama sunucu pinge kapalı zaten sitede kesinti yaşanmadı.
    Ayrıca saygı sınırlarımızı zorluyorsunuz konuyu bireyselleştirmeye ve kendinize çekmeye çalışıyorsunuz artık kendinize gelin . Bir şikayetiniz varsa PM ile biligleirnizi atın inceleyelim yok ise yazdıklarınız bu konu sahibinin konusu ile ilgili değil ve marka karalamadır.
  • 07-05-2016, 12:36:37
    #52
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür bir samimiyetimiz olduğunu hatırlamıyorum.
    kapattığını iddia eden arkadaş ping sonucu koymuş ama sunucu pinge kapalı zaten sitede kesinti yaşanmadı.
    Ayrıca saygı sınırlarımızı zorluyorsunuz konuyu bireyselleştirmeye ve kendinize çekmeye çalışıyorsunuz artık kendinize gelin . Bir şikayetiniz varsa PM ile biligleirnizi atın inceleyelim yok ise yazdıklarınız bu konu sahibinin konusu ile ilgili değil ve marka karalamadır.
    Konuyu okuyan herkez, neyin ne olduğunu anladı zaten.

    İlginiz için teşekkürler.
  • 07-05-2016, 12:40:48
    #53
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okuyan herkez, neyin ne olduğunu anladı zaten.

    İlginiz için teşekkürler.
    Konu sahibi memnuniyetini dile getirmiş , ve yüzlerce müşterimize bu yönde hizmet veriyoruz problemsiz olarak. Maalesef çabanız çok amaçsız ve başarısız. bizden bir ürün alarak sizde test edebilirsiniz bir engel bulunmuyor. Ya da konumuzu duyurduğumuzda test edebilirsiniz.
  • 07-05-2016, 12:59:33
    #54
    Merhaba. Domain veya ip iletirseniz birde biz deneyelim.