Cahitçim sen layer3-4'lere atladın, bizim konumuz Layer7 idi ama
Voxility'nin nasıl çalıştığını emin ol senin kadar bende biliyorum, amacım marka karalamak falan değil, geçen gün yine facebook sayfası altından bir gönderi yaptın yine kapattılar siteni.
Onlardan da bahsettin mi kullanıcılarına?
Bu tür bir samimiyetimiz olduğunu hatırlamıyorum.
kapattığını iddia eden arkadaş ping sonucu koymuş ama sunucu pinge kapalı zaten sitede kesinti yaşanmadı.
Ayrıca saygı sınırlarımızı zorluyorsunuz konuyu bireyselleştirmeye ve kendinize çekmeye çalışıyorsunuz artık kendinize gelin . Bir şikayetiniz varsa PM ile biligleirnizi atın inceleyelim yok ise yazdıklarınız bu konu sahibinin konusu ile ilgili değil ve marka karalamadır.