• 07-05-2016, 14:13:43
    #64
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm iletir misiniz lütfen.
    Siz lütfen önce almış olduğunuz ürünün dekontunu iletir misiniz ,

    https://www.r10.net/1070911101-post57.html
    Anlaşılan çok uzun süredir takiptesiniz birşey yazılsa keşke diye ama iddianızı kanıtlamanızı bekliyorum ürün aldığınıza dair.
  • 07-05-2016, 14:22:36
    #65
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur hocam internetiniz kasar sağlam değilse hatta bağlantı kesilir. O zaman yönetici olarak yapıcak arkadaşlara devredelim.

    İyi forumlar.
    bana da önerirmisiniz hocam, hostu taşıdım bakalım ufak bir saldırıda kapanıyor mu
  • 07-05-2016, 14:32:12
    #66
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz lütfen önce almış olduğunuz ürünün dekontunu iletir misiniz ,

    https://www.r10.net/1070911101-post57.html
    Anlaşılan çok uzun süredir takiptesiniz birşey yazılsa keşke diye ama iddianızı kanıtlamanızı bekliyorum ürün aldığınıza dair.
    Konu sahibi siz misiniz?

    Layer7 bir araba markası değil, özenle düzenlenmiş rule'lar ile verilen bir koruma hizmetidir.

    Madem kendinizde bukadar eminsiniz, laf kalabalığı yerine, neden tüm forum kullanıcılarına müthiş korumanızı tanıtacağınız fırsatı kaçırıyorsunuz?

    Neden site iletmekte bukadar tedirginsiniz?

    Korumanızda sizi tedirgin eden noktalar mı var?

    Birazcık reality, fazlası değil.
  • 07-05-2016, 14:35:58
    #67
    Site hiç kapanmadı ve loglanan ataklar bu site için :










    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:58 -->-> Daha önceki mesaj 14:33:21 --

    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi siz misiniz?

    Layer7 bir araba markası değil, özenle düzenlenmiş rule'lar ile verilen bir koruma hizmetidir.

    Madem kendinizde bukadar eminsiniz, laf kalabalığı yerine, neden tüm forum kullanıcılarına müthiş korumanızı tanıtacağınız fırsatı kaçırıyorsunuz?

    Neden site iletmekte bukadar tedirginsiniz?

    Korumanızda sizi tedirgin eden noktalar mı var?

    Birazcık reality, fazlası değil.
    Konu korku değil konu kişilik lütfen önce iddianızı tamamlayın ondan sonra diğer herkes gibi sizin ile de mutluluk içerisinde inceleyelim elbette botnette 100% demek imkansıza yakın birşey ama şu ana kadar başarısını korumuş olması yukarıdaki loglar ile bile çok fazlası ile güzel bir sonuç. Sizin amacınız test vs değil. Sizin amacınız ne yapsamda karalasam ve bu uğurda herşeyi yapmaya hazırsınız açıkçası boş durduğunuza da inanmıyorum . Neyse size hayatınızda başarılar.
  • 07-05-2016, 14:39:33
    #68
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site hiç kapanmadı ve loglanan ataklar bu site için :










    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:58 -->-> Daha önceki mesaj 14:33:21 --



    Konu korku değil konu kişilik lütfen önce iddianızı tamamlayın ondan sonra diğer herkes gibi sizin ile de mutluluk içerisinde inceleyelim elbette botnette 100% demek imkansıza yakın birşey ama şu ana kadar başarısını korumuş olması yukarıdaki loglar ile bile çok fazlası ile güzel bir sonuç. Sizin amacınız test vs değil. Sizin amacınız ne yapsamda karalasam ve bu uğurda herşeyi yapmaya hazırsınız açıkçası boş durduğunuza da inanmıyorum . Neyse size hayatınızda başarılar.
    Amacım karalamak değil, gerçekleri ortaya çıkarmak.

    Sunmadığınız koruma hizmeti için insanlardan paralar alıyorsunuz, layer7 attack aldığınızda ise vox anonslarını kesip yurt dışına kapatıyorsunuz.

    Cahil cühela kullanıcılarda koruma aldım sanıyor, işte size fırsat!

    Tanıtın kendinizi, konu sahibi arkadaş neden yollamıyor site adresini? veya neden siz iletmiyorsunuz site adresinizi?

    Geçelim bunları, siteye girip f5 çekecek kullanıcılara mı iletiyorsunuz site adreslerini?

    Siz layer7 görmemişsiniz, iletin siteyi herkez görsün korumanızı, mükemmelliyetçiliğinizi
  • 07-05-2016, 14:43:04
    #69
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacım karalamak değil, gerçekleri ortaya çıkarmak.

    Sunmadığınız koruma hizmeti için insanlardan paralar alıyorsunuz, layer7 attack aldığınızda ise vox anonslarını kesip yurt dışına kapatıyorsunuz.

    Cahil cühela kullanıcılarda koruma aldım sanıyor, işte size fırsat!

    Tanıtın kendinizi, konu sahibi arkadaş neden yollamıyor site adresini? veya neden siz iletmiyorsunuz site adresinizi?

    Geçelim bunları, siteye girip f5 çekecek kullanıcılara mı iletiyorsunuz site adreslerini?

    Siz layer7 görmemişsiniz, iletin siteyi herkez görsün korumanızı, mükemmelliyetçiliğinizi

    Biz son 1 yıldır vox anonsunu asla kesmedik ve asla yurtdışı bloke yapmadık. Asılsız konuşuyorsunuz ve kendinizi küçük düşürüyorsunuz loglar yukarıda mevcut . Sizin tavırlarınız ve geçmiş yazılarınızda.

    Kullanmış olduğumuz ürünler de apaçık ortada :
    https://www.flickr.com/photos/spdnet/

    neyse güneş balçıkla sıvanmaz kayıtlar ile kanıtını sunduk.
    Meyve veren ağaçta taşlanır. Sizin neyin peşinde olduğunuzu da anlamak zor değil.


    İşte size fırsat Telefon numaranızı iletin hem tanışalım , hem şu buzları yakalım hem de beraber test edelim
  • 07-05-2016, 14:59:45
    #70
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz son 1 yıldır vox anonsunu asla kesmedik ve asla yurtdışı bloke yapmadık. Asılsız konuşuyorsunuz ve kendinizi küçük düşürüyorsunuz loglar yukarıda mevcut . Sizin tavırlarınız ve geçmiş yazılarınızda.

    Kullanmış olduğumuz ürünler de apaçık ortada :
    https://www.flickr.com/photos/spdnet/

    neyse güneş balçıkla sıvanmaz kayıtlar ile kanıtını sunduk.
    Meyve veren ağaçta taşlanır. Sizin neyin peşinde olduğunuzu da anlamak zor değil.


    İşte size fırsat Telefon numaranızı iletin hem tanışalım , hem şu buzları yakalım hem de beraber test edelim
    İş cihazda değil, cihazı kullanabilmekte

    Srx ile udp paketlerde nasıl patlayıp gittiğinizi biliyoruz

    Allahtan netdirekt ve vox var, yoksa haliniz ne olurdu

    Ben sizin yerinizde olsaydım, (Allah korusun) siteyi iletir, herkeze sunduğum korumanın markasını gösterirdim.

    Siz kendinize güvenemiyorsanız müşterilerden bunu nasıl bekliyorsunuz?
  • 07-05-2016, 15:05:51
    #71
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş cihazda değil, cihazı kullanabilmekte

    Srx ile udp paketlerde nasıl patlayıp gittiğinizi biliyoruz

    Allahtan netdirekt ve vox var, yoksa haliniz ne olurdu

    Ben sizin yerinizde olsaydım, (Allah korusun) siteyi iletir, herkeze sunduğum korumanın markasını gösterirdim.

    Siz kendinize güvenemiyorsanız müşterilerden bunu nasıl bekliyorsunuz?
    SRX ile tüm kullananlar UDP de uçuyor. UDP için ayrı bir firewall'u kendimiz yazdık. Ayrıca bu network'u kurup yönetmekte o kadar kolay iş değil hala daha bu karalama çabasındasınız ama kendinizi gizleme konusundaki çabanıza hayranım baya da yakından sürekli takiptesiniz. Anlaşılan yapılanlar sizi çok üzüyor. Madem bu kadar eminsiniz bizim kim olduğumuz belli sizde iletin bilgilerinizi beraber bakalım. Ya da siz çekememezliğiniz ile devam edin bu konuda yapabileceğim bir şey yok.

    Dediğiniz gibi olay cihazı kullanabilmekte sadece takmakta değil. Ve iddialıyız şu anda bu cihazları TR de bizden iyi kullanabilen firma olmadığına .
    Karşılıklı iddialarımızı sırası ile yerine getirelim siz bize dekontunuzu iletin biz bir sizin probleminize bakalım önce ondan sonra herşeyi değerlendiririz beraber .
    Bizim bir şey kanıtlamamıza gerek yok zaten gametracker vs ne olduğumuzu özetliyor size özel de beraber inceleme yaparız problem değil ama önce siz iddianızı kanıtlaıyn artık ya da daha fazla kirlilik yaratmayın konuda lütfen
  • 07-05-2016, 15:15:35
    #72
    Üyeliği durduruldu
    spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SRX ile tüm kullananlar UDP de uçuyor. UDP için ayrı bir firewall'u kendimiz yazdık. Ayrıca bu network'u kurup yönetmekte o kadar kolay iş değil hala daha bu karalama çabasındasınız ama kendinizi gizleme konusundaki çabanıza hayranım baya da yakından sürekli takiptesiniz. Anlaşılan yapılanlar sizi çok üzüyor. Madem bu kadar eminsiniz bizim kim olduğumuz belli sizde iletin bilgilerinizi beraber bakalım. Ya da siz çekememezliğiniz ile devam edin bu konuda yapabileceğim bir şey yok.

    Dediğiniz gibi olay cihazı kullanabilmekte sadece takmakta değil. Ve iddialıyız şu anda bu cihazları TR de bizden iyi kullanabilen firma olmadığına .
    Karşılıklı iddialarımızı sırası ile yerine getirelim siz bize dekontunuzu iletin biz bir sizin probleminize bakalım önce ondan sonra herşeyi değerlendiririz beraber .
    Bizim bir şey kanıtlamamıza gerek yok zaten gametracker vs ne olduğumuzu özetliyor size özel de beraber inceleme yaparız problem değil ama önce siz iddianızı kanıtlaıyn artık ya da daha fazla kirlilik yaratmayın konuda lütfen
    Spd.net.tr de test edelim mi?

    Layer 3-4-7 katmanlarında birer test yapalım sırayla, herkez cihazları nasıl kullanabildiğinizi görsün, tedirgin olmayın.

    Kısa sürecek ve hemen geçecek, ne dersiniz?