Siz lütfen önce almış olduğunuz ürünün dekontunu iletir misiniz ,
https://www.r10.net/1070911101-post57.html
Anlaşılan çok uzun süredir takiptesiniz birşey yazılsa keşke diye ama iddianızı kanıtlamanızı bekliyorum ürün aldığınıza dair.
Konu sahibi siz misiniz?
Layer7 bir araba markası değil, özenle düzenlenmiş rule'lar ile verilen bir koruma hizmetidir.
Madem kendinizde bukadar eminsiniz, laf kalabalığı yerine, neden tüm forum kullanıcılarına müthiş korumanızı tanıtacağınız fırsatı kaçırıyorsunuz?
Neden site iletmekte bukadar tedirginsiniz?
Korumanızda sizi tedirgin eden noktalar mı var?
Birazcık reality, fazlası değil.