Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım karalamak değil, gerçekleri ortaya çıkarmak.

Sunmadığınız koruma hizmeti için insanlardan paralar alıyorsunuz, layer7 attack aldığınızda ise vox anonslarını kesip yurt dışına kapatıyorsunuz.

Cahil cühela kullanıcılarda koruma aldım sanıyor, işte size fırsat!

Tanıtın kendinizi, konu sahibi arkadaş neden yollamıyor site adresini? veya neden siz iletmiyorsunuz site adresinizi?

Geçelim bunları, siteye girip f5 çekecek kullanıcılara mı iletiyorsunuz site adreslerini?

Siz layer7 görmemişsiniz, iletin siteyi herkez görsün korumanızı, mükemmelliyetçiliğinizi

Biz son 1 yıldır vox anonsunu asla kesmedik ve asla yurtdışı bloke yapmadık. Asılsız konuşuyorsunuz ve kendinizi küçük düşürüyorsunuz loglar yukarıda mevcut . Sizin tavırlarınız ve geçmiş yazılarınızda.

Kullanmış olduğumuz ürünler de apaçık ortada :
https://www.flickr.com/photos/spdnet/

neyse güneş balçıkla sıvanmaz kayıtlar ile kanıtını sunduk.
Meyve veren ağaçta taşlanır. Sizin neyin peşinde olduğunuzu da anlamak zor değil.


İşte size fırsat Telefon numaranızı iletin hem tanışalım , hem şu buzları yakalım hem de beraber test edelim