Biz son 1 yıldır vox anonsunu asla kesmedik ve asla yurtdışı bloke yapmadık. Asılsız konuşuyorsunuz ve kendinizi küçük düşürüyorsunuz loglar yukarıda mevcut . Sizin tavırlarınız ve geçmiş yazılarınızda.
Kullanmış olduğumuz ürünler de apaçık ortada :
https://www.flickr.com/photos/spdnet/
neyse güneş balçıkla sıvanmaz kayıtlar ile kanıtını sunduk.
Meyve veren ağaçta taşlanır. Sizin neyin peşinde olduğunuzu da anlamak zor değil.
İşte size fırsat Telefon numaranızı iletin hem tanışalım , hem şu buzları yakalım hem de beraber test edelim
İş cihazda değil, cihazı kullanabilmekte
Srx ile udp paketlerde nasıl patlayıp gittiğinizi biliyoruz
Allahtan netdirekt ve vox var, yoksa haliniz ne olurdu
Ben sizin yerinizde olsaydım, (Allah korusun) siteyi iletir, herkeze sunduğum korumanın markasını gösterirdim.
Siz kendinize güvenemiyorsanız müşterilerden bunu nasıl bekliyorsunuz?