Hocam konuyu neden değiştiriyorsun ki?
Verdiğiniz hizmeti test etsek ya?
Herkez sunduğunuz hizmeti bilse ya?
Sanırım yaşınız genç bu yüzden yaşınızın büyüdüğünde ofisimize çay içmeye davet ederek konuyu kapatıyorum çünkü amacınız sadece ticari karalama ancak bu konuyu ben bireyselleştiremiyorum bir kurum adına konuştuğum için.
Bilgilerinizi PM ile atarsanız sistemde geçmişinizi incelemek istiyorum. İyi niyetli ve olgun bir davranışınız varsa buradan başlayalım sonra teste geçeriz .