spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür bir samimiyetimiz olduğunu hatırlamıyorum.
kapattığını iddia eden arkadaş ping sonucu koymuş ama sunucu pinge kapalı zaten sitede kesinti yaşanmadı.
Ayrıca saygı sınırlarımızı zorluyorsunuz konuyu bireyselleştirmeye ve kendinize çekmeye çalışıyorsunuz artık kendinize gelin . Bir şikayetiniz varsa PM ile biligleirnizi atın inceleyelim yok ise yazdıklarınız bu konu sahibinin konusu ile ilgili değil ve marka karalamadır.
Konuyu okuyan herkez, neyin ne olduğunu anladı zaten.

İlginiz için teşekkürler.