spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım yaşınız genç bu yüzden yaşınızın büyüdüğünde ofisimize çay içmeye davet ederek konuyu kapatıyorum çünkü amacınız sadece ticari karalama ancak bu konuyu ben bireyselleştiremiyorum bir kurum adına konuştuğum için.
Bilgilerinizi PM ile atarsanız sistemde geçmişinizi incelemek istiyorum. İyi niyetli ve olgun bir davranışınız varsa buradan başlayalım sonra teste geçeriz .
Yaptığım işlemin karalama ile ilgisi yok, sunamadığınız hizmeti öve öve bitiremiyorsunuz.

Saldırı geldiğinde yurt dışına kapatmak koruma değildir, kullanıcıların bilinçlenmesini istiyorsanız atarsınız siteyi test edin dersiniz.

Kimliğe, ofise, çaya maya gerek yok, sen kendine güvenemiyorsan o olay orada kapanmıştır, kimlik yaş maş geçelim bunları