• 18-01-2016, 13:17:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar benim az bir miktar param var ve biriktirmek istiyorum. Bu banka hesap kesim ücreti vs almıyor diyorlar bu doğru mu? Enpara hesabında yüksek miktar parası olan var mı? güvenebilir miyiz?

    Kart veriyorlar mı?
    Finansbank atm kullanarak para çekip yatırabiliyor muyuz ?

    Bilmem gereken bir şey var mı? kullananlar yardımda bulunursa sevinirim
  • 18-01-2016, 13:19:17
    #2
    Kart veriyorlar finansbank ATM lerinden para yatırma ve çekme işlemi yapabilirsiniz birikim hesabımda bende para biriktiriyorum günlük olarak faiz vermekte

    Yüksek bir miktar param var bir sıkıntı çıkmıyor 1 yıl oldu para vs alındığını görmedim EFT ve diğer ücretlerde alınmıyor öneririm
  • 18-01-2016, 13:20:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart veriyorlar finansbank ATM lerinden para yatırma ve çekme işlemi yapabilirsiniz birikim hesabımda bende para biriktiriyorum günlük olarak faiz vermekte

    Yüksek bir miktar param var bir sıkıntı çıkmıyor 1 yıl oldu para vs alındığını görmedim EFT ve diğer ücretlerde alınmıyor öneririm
    Peki normal faiz binmeden biriktirebiliriz değil mi? pek anlamıyorum da bu banka işlerinden.
  • 18-01-2016, 13:21:37
    #4
    Gold üye
    Finansbank'ın, güvenilir yani. Öneririm, normal biriktirebilirsiniz arkadaş yüksek faizinden bahsetmiş sadece.
  • 18-01-2016, 13:22:41
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    en para iyidir
  • 18-01-2016, 13:23:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende enpara'ya geçeli 1 ay falan oldu hocam. Tek dezavantajı, site üzerinden forum dolduruyorsunuz, onlar size geliyor. Randevu zamanı beklemeniz gerekiyor evde. Diğer bankalar gibi şubeye gidip hesap açayım olayı yok. Tabii bahsettiğim kriter kimilerine göre avantaj da olabilir. Onun haricinde inanılmaz güler yüzlü ve ilgi ile karşılanıyorsunuz. Dediğim gibi 1 ay oldu ben hesabı açtıralı. Özellikle yıllık kesinti, eft ve havale kesintisi tarzı soruları yönelttim yetkili arkadaşa. Kesinlikle öyle bir şey olmadığını söyledi. Şu an için gayet memnunum. Hatta hediye olarak, not defteri ve güzel bir kalem hediye ettiler ) Geçmenizi şiddetle tavsiye ediyorum açıkcası.
  • 18-01-2016, 13:23:30
    #7
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart veriyorlar finansbank ATM lerinden para yatırma ve çekme işlemi yapabilirsiniz birikim hesabımda bende para biriktiriyorum günlük olarak faiz vermekte

    Yüksek bir miktar param var bir sıkıntı çıkmıyor 1 yıl oldu para vs alındığını görmedim EFT ve diğer ücretlerde alınmıyor öneririm
    hesabınızda ki miktar ile günlük faiz kazancınız ne oluyor?
    ben enpara hesabı yeni açtım da ona göre kuveyttürkden enparaya transfer yapacağım.
  • 18-01-2016, 13:23:52
    #8
    Vadesiz hesapta faizsiz paranızi bekletebilirsiniz banka karti mevcut finansvank atmlerinden cekebilirsiniz. Ayrıca ayda 1 ücretsiz olarak diger atmlerden de cekebilirsiniz. Eft havale beles. Hemen alin

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-01-2016, 13:24:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende enpara'ya geçeli 1 ay falan oldu hocam. Tek dezavantajı, site üzerinden forum dolduruyorsunuz, onlar size geliyor. Randevu zamanı beklemeniz gerekiyor evde. Diğer bankalar gibi şubeye gidip hesap açayım olayı yok. Tabii bahsettiğim kriter kimilerine göre avantaj da olabilir. Onun haricinde inanılmaz güler yüzlü ve ilgi ile karşılanıyorsunuz. Dediğim gibi 1 ay oldu ben hesabı açtıralı. Özellikle yıllık kesinti, eft ve havale kesintisi tarzı soruları yönelttim yetkili arkadaşa. Kesinlikle öyle bir şey olmadığını söyledi. Şu an için gayet memnunum. Hatta hediye olarak, not defteri ve güzel bir kalme hediye ettiler kart ile birlikte ) Geçmenizi şiddetle tavsiye ediyorum açıkcası.
    Eve gelince ne yapıyoruz ? sadece kartı verip gidiyorlar mı yoksa form mu dolduruyoruz tekrardan