Konu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ENPARA'ya geçiş yapıyorum ?
48
●3.214
- 18-01-2016, 13:28:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zaten ellerinde sözleşme ile geliyorlar hocam. 5-10 dakika kadar misafiniz oluyorlar. Enpara'yı nereden duydunuz falan filan sohbet ediyorsunuz. Sözleşmedeki Gerekli alanları doldurup, imzanızı atıyorsunuz. Tel ile sözleşme ve kimliğinizin fotografını çekiyorlar. Sözleşmenin bir nüshası sizde kalıyor. Kartınızı da teslim edip gidiyorlar.Konu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2016, 13:34:54Günlük olarak 15 TL gelmekte tabi bir kısmını enpara kesiyor normal olarak.Aylık olarak da işte 550 TL ye yakın bi ücret geliyo kesintiler ile birlikteJulius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2016, 13:44:30Üyeliği durdurulduŞimdi ben hesabı açtırdıktan sonra ziraat bankasında bulunan az biraz yüklü parayı eft yapmam gerekiyor sanırsam. Geçiş süreci sanki sıkıntılı olacak gibi geldi

Pek anlamıyorum bu işlerden de EFT işlemini yaparken para sınırı var mı? yoksa hepsini toptan atabiliyor muyuz? - 18-01-2016, 13:56:55Üyeliği durdurulduSabit 2 lira alıyor sanırsam hocam. Onu araştırıp aktarırım olmazsa. Akşama enpara başvurusu yapıcam hayırlısıyla.MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar için teşekkürler.
