• 18-01-2016, 14:34:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar birde ben yeşil kartlıyım ve önceki hesap babamındı yani para babamda duruyor. Bu hesabı kendi üstüme açtırırsam yeşil kart sorun çıkartır mı acaba ? Yeşil kart ne alaka diyecek olursanız üstüme para olunca sorun oluşur mu acaba

    Okula devam ediyorum ben halen ondan dolayı.
  • 18-01-2016, 15:11:44
    #20
    Hesabımı açalı tam 11 ay oluyor. 30.000 TL para geldi geçti, 0 komisyon, algı vergi, eft-havale ücreti hiçbir şeye ücret ödemedim. Ne kadar kârda olduğumu aşağıya ekliyorum.

    Ayrıca, deneme amaçlı 10 gün önce açtığım 60 TL ile başlattığım birikim hesabım 25 kuruş kazandırmış (brüt). Yıllık brüt faiz oranı ise %10.25'tir.

    Çok kullanışlı ve her derde devadır. Kesinlikle tavsiyemdir...



    Not : Ziraat Bankası ile de çalışıyorum, buradan ettiğim kâr'ın 3 katını ödemişimdir, 30.000 TL al, gönder, yatır, çek vs...
  • 19-01-2016, 00:15:57
    #21
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük olarak 15 TL gelmekte tabi bir kısmını enpara kesiyor normal olarak.Aylık olarak da işte 550 TL ye yakın bi ücret geliyo kesintiler ile birlikte
    Sanırım 55 bin tl'ye yakın bir paranız var o halde
  • 19-01-2016, 10:14:26
    #22
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten ellerinde sözleşme ile geliyorlar hocam. 5-10 dakika kadar misafiniz oluyorlar. Enpara'yı nereden duydunuz falan filan sohbet ediyorsunuz. Sözleşmedeki Gerekli alanları doldurup, imzanızı atıyorsunuz. Tel ile sözleşme ve kimliğinizin fotografını çekiyorlar. Sözleşmenin bir nüshası sizde kalıyor. Kartınızı da teslim edip gidiyorlar.
    İlk çıktığında almıştım. Çok güzel manken gibi bir kadın gelmişti. Şansa evde misafirler vardı içeri buyur edememiştim Hala yanarım ona yanarım.
  • 19-01-2016, 17:39:54
    #23
    Durduğun kabahat
  • 19-01-2016, 17:45:44
    #24
    3 milyon'a yakın bir param var enpara'da bir problem yaşamadım,
    Vade oranları açısından düşünecek olursanız şuan için Burgan bank 13,75 veriyor dolayısıyla daha karlı
  • 19-01-2016, 17:49:54
    #25
    Bende Enpara açmak istiyorum da gündüzleri evde değilim Nasıl açacaz
  • 19-01-2016, 21:53:42
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Birde kredi kartı bağlayabilsek tadından yenmez.
  • 19-01-2016, 21:57:56
    #27
    Konu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benim az bir miktar param var ve biriktirmek istiyorum. Bu banka hesap kesim ücreti vs almıyor diyorlar bu doğru mu? Enpara hesabında yüksek miktar parası olan var mı? güvenebilir miyiz?

    Kart veriyorlar mı?
    Finansbank atm kullanarak para çekip yatırabiliyor muyuz ?

    Bilmem gereken bir şey var mı? kullananlar yardımda bulunursa sevinirim
    tüm soruların cevabı evet bende aktif olarak kullanıyorum gayet güzel kampanyalar müthiş