Arkadaşlar birde ben yeşil kartlıyım ve önceki hesap babamındı yani para babamda duruyor. Bu hesabı kendi üstüme açtırırsam yeşil kart sorun çıkartır mı acaba ? Yeşil kart ne alaka diyecek olursanız üstüme para olunca sorun oluşur mu acaba

Okula devam ediyorum ben halen ondan dolayı.