Hesabımı açalı tam 11 ay oluyor. 30.000 TL para geldi geçti, 0 komisyon, algı vergi, eft-havale ücreti hiçbir şeye ücret ödemedim. Ne kadar kârda olduğumu aşağıya ekliyorum.
Ayrıca, deneme amaçlı 10 gün önce açtığım 60 TL ile başlattığım birikim hesabım 25 kuruş kazandırmış (brüt). Yıllık brüt faiz oranı ise %10.25'tir.
Çok kullanışlı ve her derde devadır. Kesinlikle tavsiyemdir...
Not : Ziraat Bankası ile de çalışıyorum, buradan ettiğim kâr'ın 3 katını ödemişimdir, 30.000 TL al, gönder, yatır, çek vs...