Konu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eve gelince ne yapıyoruz ? sadece kartı verip gidiyorlar mı yoksa form mu dolduruyoruz tekrardan
Kimliğinizin fotoğrafını çekiyor temsilci, bilgi veriyor ve daha sonra bi kaç imza vs.