Konu
ENPARA'ya geçiş yapıyorum ?
18-01-2016, 14:16:59
#18
Crazy
3 aydır kullanıyorum kart ücreti yok eft havale ücreti yok genelde bütün işlemlerimi oradan yapıyorum.