Şimdi ben hesabı açtırdıktan sonra ziraat bankasında bulunan az biraz yüklü parayı eft yapmam gerekiyor sanırsam. Geçiş süreci sanki sıkıntılı olacak gibi geldi

Pek anlamıyorum bu işlerden de EFT işlemini yaparken para sınırı var mı? yoksa hepsini toptan atabiliyor muyuz?