Bende enpara'ya geçeli 1 ay falan oldu hocam. Tek dezavantajı, site üzerinden forum dolduruyorsunuz, onlar size geliyor. Randevu zamanı beklemeniz gerekiyor evde. Diğer bankalar gibi şubeye gidip hesap açayım olayı yok. Tabii bahsettiğim kriter kimilerine göre avantaj da olabilir. Onun haricinde inanılmaz güler yüzlü ve ilgi ile karşılanıyorsunuz. Dediğim gibi 1 ay oldu ben hesabı açtıralı. Özellikle yıllık kesinti, eft ve havale kesintisi tarzı soruları yönelttim yetkili arkadaşa. Kesinlikle öyle bir şey olmadığını söyledi. Şu an için gayet memnunum. Hatta hediye olarak, not defteri ve güzel bir kalem hediye ettiler ) Geçmenizi şiddetle tavsiye ediyorum açıkcası.