Arkadaşlar benim az bir miktar param var ve biriktirmek istiyorum. Bu banka hesap kesim ücreti vs almıyor diyorlar bu doğru mu? Enpara hesabında yüksek miktar parası olan var mı? güvenebilir miyiz?

Kart veriyorlar mı?
Finansbank atm kullanarak para çekip yatırabiliyor muyuz ?

Bilmem gereken bir şey var mı? kullananlar yardımda bulunursa sevinirim