Kart veriyorlar finansbank ATM lerinden para yatırma ve çekme işlemi yapabilirsiniz birikim hesabımda bende para biriktiriyorum günlük olarak faiz vermekte
Yüksek bir miktar param var bir sıkıntı çıkmıyor 1 yıl oldu para vs alındığını görmedim EFT ve diğer ücretlerde alınmıyor öneririm