kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kart veriyorlar finansbank ATM lerinden para yatırma ve çekme işlemi yapabilirsiniz birikim hesabımda bende para biriktiriyorum günlük olarak faiz vermekte

Yüksek bir miktar param var bir sıkıntı çıkmıyor 1 yıl oldu para vs alındığını görmedim EFT ve diğer ücretlerde alınmıyor öneririm
Peki normal faiz binmeden biriktirebiliriz değil mi? pek anlamıyorum da bu banka işlerinden.