• 28-10-2015, 22:05:26
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Off geçmiş olsun hocam... Ben de uzun zaman önce bir karatavuğun boynunu koparmak zorunda kalmıştım ellerimle. Avcılar yaralamıştı kanadını uçamıyordu, bir gözü kördü, muhtemel görmediğim başka yaraları vardı ve acı çekiyordu. Ve elimden gelen tek şey, acısına son vermek oldu. Ama hala aklımda o an yaşadığım psikolojik gerilim....Zor...

    Bilerek yapmamışsınız...bu biraz içinizi rahatlatır... Ki bilerek yapsanız zaten içinizin rahatlaması gibi bir şeye ihtiyaç duymazsınız. Zamanla geçer ama muhtemel benim gibi aradan 10 yıldan fazla zaman geçse de o kediyi arada hatırlarsınız.... Geçmiş olsun.
  • 28-10-2015, 22:07:20
    #20
    theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off geçmiş olsun hocam... Ben de uzun zaman önce bir karatavuğun boynunu koparmak zorunda kalmıştım ellerimle. Avcılar yaralamıştı kanadını uçamıyordu, bir gözü kördü, muhtemel görmediğim başka yaraları vardı ve acı çekiyordu. Ve elimden gelen tek şey, acısına son vermek oldu. Ama hala aklımda o an yaşadığım psikolojik gerilim....Zor...

    Bilerek yapmamışsınız...bu biraz içinizi rahatlatır... Ki bilerek yapsanız zaten içinizin rahatlaması gibi bir şeye ihtiyaç duymazsınız. Zamanla geçer ama muhtemel benim gibi aradan 10 yıldan fazla zaman geçse de o kediyi arada hatırlarsınız.... Geçmiş olsun.
    Çok tesekkur ederim hocam, kenara koydum kediyi . az önce tekrar yanindan gectim üzerini orttum belediye asfalt döküyordu bu saatte zabitalar vardi soyledim böyle böyle diye. Ilgilenirler insallah

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-10-2015, 22:07:36
    #21
    Geçmiş olsun, bu kadar ayrıntılı yazma hocam ya... Ezdim öldü de.
  • 28-10-2015, 22:08:27
    #22
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bu kadar ayrıntılı yazma hocam ya... Ezdim öldü de.
    Hocam haklisiniz sizde.. İmkanım olsa o an gömecektim kediyi

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-10-2015, 22:11:31
    #23
    Caps atarsan yardımcı olurum..
    Tövbe tövbe
  • 28-10-2015, 22:11:58
    #24
    https://www.youtube.com/watch?v=yvm7q34cGhI


    Allah hayvanları belediyelerin eline düşürmesin.....
  • 28-10-2015, 23:06:18
    #25
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Caps atarsan yardımcı olurum..
    Tövbe tövbe
    Bu kadar boş adam görmedim r10'da ne adamsınız ya... Çocuk muhabbeti yaptınız dicem onlar bile üzülür

    Bi can sonuçta oda yazık günah burda yazmayın bari..
  • 28-10-2015, 23:10:39
    #26
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar boş adam görmedim r10'da ne adamsınız ya... Çocuk muhabbeti yaptınız dicem onlar bile üzülür

    Bi can sonuçta oda yazık günah burda yazmayın bari..
    Ne alakası var hocam.. Bende hayvanları severim ama
    " Yapacak bisey yok kenara koydum.

    Vicdanen rahatsızım, fikir verebilecek olanlar var mi?"

    demiş garipsedim.. Ne fikri !
  • 28-10-2015, 23:11:39
    #27
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var hocam.. Bende hayvanları severim ama
    " Yapacak bisey yok kenara koydum.

    Vicdanen rahatsızım, fikir verebilecek olanlar var mi?"

    demiş garipsedim.. Ne fikri !
    Fikir, öğüt, içimi rahatlatacak herhangi bir şey. Yanlış anlaşılmasın.

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi