Off geçmiş olsun hocam... Ben de uzun zaman önce bir karatavuğun boynunu koparmak zorunda kalmıştım ellerimle. Avcılar yaralamıştı kanadını uçamıyordu, bir gözü kördü, muhtemel görmediğim başka yaraları vardı ve acı çekiyordu. Ve elimden gelen tek şey, acısına son vermek oldu. Ama hala aklımda o an yaşadığım psikolojik gerilim....Zor...
Bilerek yapmamışsınız...bu biraz içinizi rahatlatır... Ki bilerek yapsanız zaten içinizin rahatlaması gibi bir şeye ihtiyaç duymazsınız. Zamanla geçer ama muhtemel benim gibi aradan 10 yıldan fazla zaman geçse de o kediyi arada hatırlarsınız.... Geçmiş olsun.
Yanlışlıkla kedi ezdim
68
●4.362
- 28-10-2015, 22:07:20Çok tesekkur ederim hocam, kenara koydum kediyi . az önce tekrar yanindan gectim üzerini orttum belediye asfalt döküyordu bu saatte zabitalar vardi soyledim böyle böyle diye. Ilgilenirler insallahtheolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-10-2015, 22:07:36Geçmiş olsun, bu kadar ayrıntılı yazma hocam ya... Ezdim öldü de.
- 28-10-2015, 22:08:27Hocam haklisiniz sizde.. İmkanım olsa o an gömecektim kediyiExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-10-2015, 22:11:58
- 28-10-2015, 23:06:18Bu kadar boş adam görmedim r10'da ne adamsınız ya... Çocuk muhabbeti yaptınız dicem onlar bile üzülürxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bi can sonuçta oda yazık günah burda yazmayın bari.. - 28-10-2015, 23:10:39Ne alakası var hocam.. Bende hayvanları severim amaSABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" Yapacak bisey yok kenara koydum.
Vicdanen rahatsızım, fikir verebilecek olanlar var mi?"
demiş garipsedim.. Ne fikri ! - 28-10-2015, 23:11:39Fikir, öğüt, içimi rahatlatacak herhangi bir şey. Yanlış anlaşılmasın.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
