Off geçmiş olsun hocam... Ben de uzun zaman önce bir karatavuğun boynunu koparmak zorunda kalmıştım ellerimle. Avcılar yaralamıştı kanadını uçamıyordu, bir gözü kördü, muhtemel görmediğim başka yaraları vardı ve acı çekiyordu. Ve elimden gelen tek şey, acısına son vermek oldu. Ama hala aklımda o an yaşadığım psikolojik gerilim....Zor...
Bilerek yapmamışsınız...bu biraz içinizi rahatlatır... Ki bilerek yapsanız zaten içinizin rahatlaması gibi bir şeye ihtiyaç duymazsınız. Zamanla geçer ama muhtemel benim gibi aradan 10 yıldan fazla zaman geçse de o kediyi arada hatırlarsınız.... Geçmiş olsun.
Çok tesekkur ederim hocam, kenara koydum kediyi . az önce tekrar yanindan gectim üzerini orttum belediye asfalt döküyordu bu saatte zabitalar vardi soyledim böyle böyle diye. Ilgilenirler insallah
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi