• 29-10-2015, 21:11:11
    #55
    Belkide yaşadığın şey oluşabilecek daha büyük bir kazayı engelleyecek.Bundan sonra daha dikkatli olman gerektiğini anlamışsındır.Arkadaşların da dediği gibi kedilere mama al en azından vicdanen biraz rahatlarsın belki.
  • 29-10-2015, 21:47:13
    #56
    Bende az daha eziyordum hizli gidiyordum hem benim hem kedinin refleksi sayesinde ucuz yirttik. Kediler acayip hizli ve kivraklar lastigin onunden kacti resmen.
  • 30-10-2015, 00:02:40
    #57
    Yorumlarınız için teşekkür ederim . Birazcık da olsa sokak hayvanlarına yardım ettim bugün.
  • 30-10-2015, 23:06:27
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun. talihsiz ve üzücü bir olay gerçekten, hem kedi için hem sizin için.
  • 31-10-2015, 01:30:52
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Hazır mamalar var marketlerde falan satılan, bundan sonra her gittiğinde al bir tane.. Her gün sabah evden çıktığında koy kapının hemen kenarına, yesin mahallenin kedileri. Böylece ömrün boyunca çokça sevaba girmiş olursun.

    Not: 1 yıldır evimde kedi besliyorum, emin olun çok çok iyi dostlar.
  • 31-10-2015, 17:08:30
    #61
    dua ederiz cennete gider belki
  • 31-10-2015, 17:20:39
    #62
    zekad ver
    iyi gelir
  • 31-10-2015, 17:28:49
    #63
    Kedinin vadesi dolmuş hocam, ama Allah'da dua etmeyi unutmayın